Strategie reklamowe - kiedy złożyć zamówienie na dodatki?

Niektóre strategie zezwalające na efektywną reklamę to łączenie psychologiczno-uczuciowe kontrahenta za pośrednictwem estetyki (filmów, muzyki, ludzi), humoru, uczuć (miłość macierzyńska, zauroczenie), opinii (osób sławnych czy też znanych w pozytywny sposób), pokazów (egzaminów, prób, dowodów). Przesłanie może wykorzystać dobry moment, koniunkturę w czasie odniesienia. Kontrahent rozpoczyna zachowywać w pamięci przesłanie, kiedy jest ono bezustannie powtarzane - na przykład za pomocą akcesoriów rodzaju reklamowe długopisy metalowe z nadrukiem.

W reklamie trzeba być szczerym, bo oszustwo tworzy u konsumentów frustrację. Powoduje, że czuje się on nieprawidłowo oraz prowadzi do uczuć depresyjnych, jakie mogą nawet doprowadzić do samobójstwa. W odniesieniu do tego istnieje wiele przypadków, należy, w następstwie tego być ostrożnym i uczciwym, co daje lepsze wyniki. Unikalna propozycja sprzedaży głosi, że każda reklama musi dokonać rzeczowej propozycji konsumentowi. Propozycja ma obowiązek wyróżniać się od konkurencji (przewaga konkurencyjna. Musi ona być na tyle interesująca, że wpłynie na kompletny rynek docelowy produktu.